Blogia
Ikastola Abendaño

JAIA ETA GERO... // DESPUÉS DE LA FIESTA...

Orain dela urtebete hasi ginen ikastolako jaiarekin amets egiten. Larunbatean, jende askori esker, gure ametsa egia bihurtu zen.

Gure ikastola edertzeko goiz etortzeagatik, antolaketan laguntzeagatik, tailerretan umoretsu aritzeagatik, ikasleen lanak miresteko aukera emateagatik, trikitilariei,  beraien doinu zoragarria oparitzeagatik, bazkariaz arduratzeagatik, tabernako koadrilakoei, patata tortila bakoitzarengatik, txapelketak zaintzeagatik, garbiketa eta komunen zaintzarengatik, alai eta gogoz dantza egiteagatik, edozein momentutan laguntzeko prest agertu zineten horiei, jasotzen laguntzeagatik, ondo pasatzeko asmoz etorri zineten guztioi,... Zuetako bakoitzari, gure ikastolako jaian hain ilusio handiz parte hartzeagatik,

ESKERRIK ASKO!!!

Aurten gurekin egoteko aukerarik ez baduzu izan, datorrenean han izatea espero dugu eta 6.mailakoa baldin bazara, ikastolako hurrengo jaian ere zu ikustea gustatuko litzaiguke.

Gozatu oporretan eta hurrengo batera arte.

ABENDAñO IKASTOLAKO JAI BATZORDEA

 


 

Hace un año empezamos a soñar la fiesta de la ikastola. El sábado, gracias a mucha gente, ese sueño se hizo realidad.

Por venir antes para poner guapa la ikastola, por ayudarnos a organizar las cosas, por cada tortilla, por encargaros de que pudiéramos admirar los trabajos de los chavales, a las trikis, por regalarnos su melodía, por afanaros en los talleres con tanto cariño, por cuidar los campeonatos, a los de la comida, a la cuadrilla de la txozna, a los que os tocó limpiar y cuidar los baños, por bailar como locos, a los que os ofrecisteis en cualquier momento para echar una mano, a todos y a cada uno de los que vinisteis con ganas de pasarlo bien,… A cada uno de vosotros, por participar en la fiesta de la ikastola con tanta ilusión.

¡¡¡GRACIAS!!!

Si este año no has podido acercarte, te esperamos el año que viene y a los de 6º que hemos despedido este año también nos gustaría veros en la próxima fiesta de vuestra ikastola.

Disfrutad de las vacaciones y hasta la próxima.

COMISIÓN DE FIESTAS DE LA IKASTOLA ABENDAÑO 

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres.

0 comentarios

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres